Corp Profesoral

Despre Corpul profesoral NEW EDU

  1. Profesorii din instituția noastră au absolvit modulul psihopedagogic și dețin studii de specialitate
  2. Urmează planificarea NEW EDU, aliniată la programa școlară actuală și la cerințele Curriculumului Național
  3. Metodele utilizate sunt centrate pe elev și pe nevoile individuale de învățare
  4. Profesorii adaptează conținutul lecției la nivelul grupei

Cel mai important aspect este că profesorii noștri au vocație de dascăl, fiind cheia succesului educațional! Un profesor bun trezește bucuria cunoașterii și transformă lecțiile dificile în experiențe plăcute.

fondatori

Lect. Dr. Cristina Drăgan

Co-Fondator
Coordonator activități educaționale, metodologii și planuri de studiu

  • 2013-Prezent, Cadru didactic universitar
  • Diplomă de doctor, București, O.M. nr. 6468 din 07.12.2011
  • Curs de psihopedagogie la Universitatea de Construcții București
  • Curs de Formator, certificat de absolvire autorizat de CNFPA

„Suntem dedicați continuării tradiției învățământului românesc, adaptându-l nevoilor actuale ale tinerilor. Ne dedicăm întru totul transformării educaționale, garantând că fiecare copil nu doar învață, dar crește într-un mediu care îi valorizează potențialul unic. Oferim cu toată responsabilitatea cursuri si meditații, o pregătire complementară de calitate, personalizată și accesibilă, care să pregătească tinerii pentru un viitor plin de succes și încredere în propriile forțe.”

Adrian Marius Drăgan

Co-Fondator
Responsabil digitalizare și integrarea tehnologiilor moderne în educație

„Ne-am dedicat mereu adaptării și inovării în metodologia educațională, evoluând constant pentru a răspunde cerințelor dinamicului peisaj educațional actual. Trecerea noastră la educație digitală, prin digitalizarea materialelor didactice și crearea platformei Edu App, a fost ghidată de dorința de a oferi tinerilor acces facil la resurse educaționale moderne și interactive.

De-a lungul anilor, am construit cu mândrie un model educațional de succes, recunoscut prin rezultatele excelente obținute de elevii noștri în mediul școlar și la Examenele Naționale. Succesul nostru este și rezultatul încrederii părinților,  aproape 95% dintre ei ne-au ales pentru mai mulți ani consecutivi. Astăzi, NEW EDU reprezintă o comunitate vibrantă, unde tineri, profesori și părinți împărtășesc valori comune precum implicarea activă și plăcerea de a învăța.”

Adrian Marius Drăgan

Co-Fondator
Responsabil digitalizare și integrarea tehnologiilor moderne în educație

„Ne-am dedicat mereu adaptării și inovării în metodologia educațională, evoluând constant pentru a răspunde cerințelor dinamicului peisaj educațional actual. Trecerea noastră la educație digitală, prin digitalizarea materialelor didactice și crearea platformei Edu App, a fost ghidată de dorința de a oferi tinerilor acces facil la resurse educaționale moderne și interactive.

De-a lungul anilor, am construit cu mândrie un model educațional de succes, recunoscut prin rezultatele excelente obținute de elevii noștri în mediul școlar și la Examenele Naționale. Succesul nostru este și rezultatul încrederii părinților,  aproape 95% dintre ei ne-au ales pentru mai mulți ani consecutivi. Astăzi, NEW EDU reprezintă o comunitate vibrantă, unde tineri, profesori și părinți împărtășesc valori comune precum implicarea activă și plăcerea de a învăța.”

Ileana P. – Profesor matematică

Doamna Porojan Ileana este un respectat cadru didactic în domeniul matematicii, cu o bogată experiență academică și pedagogică. A absolvit studii de master și specializare în matematică, consolidându-și astfel expertiza în acest domeniu. De asemenea, a finalizat cu succes cursuri postuniversitare în științele educației, obținând nota maximă la discipline fundamentale precum metodica predării, practica pedagogică și psihologia școlară. Aceste realizări subliniază nu numai competențele sale profesionale, ci și angajamentul profund față de dezvoltarea educațională a elevilor săi.

„În învățământ, fiecare lecție este o oportunitate de a inspira curiozitatea și de a cultiva gândirea critică. Scopul meu este nu doar să educ, ci să deschid minți și să încurajez inimile să exploreze matematica dincolo de cifre.”

Sabina-Biatrice O. – Profesor de matematică și fizică

Biatrice este o tânără profesoară cu o pasiune profundă pentru matematică și fizică, dedicată să inspire și să educe tânăra generație. De-a lungul timpului, a avut ocazia să împărtășească aceste cunoștințe cu elevi și studenți, demonstrând o abilitate remarcabilă de a explica concepte complexe într-un mod clar și accesibil. Această experiență a contribuit semnificativ la dezvoltarea abilităților sale pedagogice și i-a întărit dorința de a contribui la formarea tinerelor generații. Biatrice este cunoscută pentru abordarea sa empatică și pentru capacitatea de a se conecta cu elevii, oferindu-le sprijin și îndrumare la fiecare pas. Angajamentul ei față de educație și dorința de a face o diferență pozitivă în viața elevilor o fac un profesor valoros și apreciat.

„Matematica și fizica nu sunt doar despre formule și legi; ele reprezintă cheia înțelegerii fenomenelor din jurul nostru și ne oferă uneltele necesare pentru a rezolva probleme complexe. Scopul meu este de a transforma fiecare lecție într-o experiență de învățare captivantă, care să inspire elevii să îndrăgească aceste științe și să își dezvolte abilitățile necesare pentru viitor.”

Florentina L. – Profesor matematică

Florentina a obținut rezultate remarcabile cu copiii pregătiți, confirmându-și abilitatea de a transmite cunoștințe complexe într-un mod accesibil și captivant. A obținut titlul de inginer în domeniul de studii Științe inginerești aplicate, programul de studii universitare Matematică și Informatică aplicată în inginerie. Această pregătire continuă reflectă angajamentul său față de educație și dorința de a rămâne la curent cu cele mai recente informații.

„Matematica este mai mult decât cifre și formule. Este o călătorie prin lumea logică, care îmbogățește gândirea critică și creativitatea. Scopul meu este de a transforma fiecare lecție într-o aventură captivantă care îi motivează pe elevi să descopere și să devină pasionați de acest domeniu.”

Daniel C. – Profesor matematică

Daniel este dedicat misiunii de a împărtăși pasiunea sa pentru matematică, inspirând și motivând elevii în acest domeniu fascinant și esențial. Este pasionat de matematică din totdeauna, absolvent al Facultății de Matematică și Informatică de la Universitatea din București, cu specializare în Matematici Aplicate. Daniel a participat la numeroase concursuri de matematică, obținând mențiuni și premii, inclusiv un premiu la Olimpiada de Tehnologia Informației și calificări la fazele județene ale olimpiadelor.

”Consider că a învăța matematica ar trebui să fie o experiență entuziasmantă, o provocare care deschide mintea și cultivă curiozitatea. Scopul meu este de a ghida fiecare elev prin această explorare minunată, ajutându-i să vadă matematica nu doar ca pe o necesitate școlară, ci ca pe un instrument esențial în înțelegerea lumii.”

Emanuela T. – Profesor limba română și limba germană

Emanuela este dedicată mediului educațional, cu specializare solidă în domeniul limbii și literaturii române și germane. Absolventă a Facultății de Litere a Universității din București și detine gradul didactic I obținut în cadrul departamentului pentru pregătirea cadrelor didactice din anul 2015. A acumulat o experiență bogată predând limba române/germană la școli pecum Școala Gimnazială Liviu Rebreanu, ȘcoalaM&Dorado, Grădinița Waldorf Lamplo și prin coordonarea de proiecte educaționale inovative care îmbină tradiția cu tehnologia modernă.

„Limba română construiește o legătură esențială între patrimoniul nostru cultural și aspirațiile fiecărui tânăr. La New Edu, mă străduiesc să transform fiecare lecție într-o explorare, orientând tinerii către literatura clasică și valorile autentic românești.”

Alexandra C. – Profesor de limba română și limba engleză

Alexandra este o profesoară dedicată, cu o pregătire solidă în domeniul filologiei și al educației. Absolventă a programului de licență LLR-LLM din cadrul Facultății de Litere, Alexandra a promovat cu succes Nivelul I din cadrul modulului psihopedagogic, ceea ce îi conferă o bază pedagogică puternică pentru a lucra cu elevii de toate nivelurile.

Cu o pasiune deosebită pentru Limba și Literatura Română, precum și pentru Limba Engleză, Alexandra este pregătită să ofere suport educațional de calitate, adaptat nevoilor fiecărui elev. Ea își folosește cunoștințele și abilitățile pentru a face procesul de învățare accesibil și captivant, inspirând elevii să își dezvolte competențele lingvistice și literare.

„Cred cu tărie că limbile străine și literatura sunt mai mult decât materii de studiu; ele reprezintă ferestre către alte culturi și modalități de a gândi. Scopul meu este să transform fiecare lecție într-o călătorie de descoperire, unde elevii pot explora frumusețea și diversitatea limbajului și să-și dezvolte abilitățile necesare pentru a comunica eficient și creativ.”

Mihaela A. – Profesor limba română și limba engleză

Mihaela este dedicată dezvoltării continue a metodelor de învățământ și folosirii tehnologiilor educaționale pentru a face limba română accesibilă și interesantă, inspirând și motivând elevii să atingă excelența pe plan scolar. Cu o pregătire solidă obținută la Facultatea de Litere, Universitatea din București, specializându-se în Limba și Literatura Română – Limba și Literatura Engleză, completându-și formarea academică cu modulul psihopedagogic nivel I, Mihaela a acumulat experiență valoroasă în predarea limbii române și engleze. Seriozitatea și punctualitatea sunt câteva dintre calitățile care o definesc, pe lângă o excelentă cunoaștere a gramaticii limbii române.

” Îmi propun să îi inspir pe elevi să exploreze și să prețuiască limba română, nu doar ca formă de comunicare, ci ca instrument esențial pentru exprimarea creativă și autentică.”

Miruna T. – Profesor limba română

O profesoară dedicată și pasionată de educație, cu o vastă experiență în predarea limbii și literaturii române. Absolventă a Facultății de Litere din cadrul Universității din București, Miruna a urmat cursuri de psihopedagogie care i-au permis să dezvolte competențe esențiale în pedagogie și psihologia educațională. Miruna este cunoscută pentru abordarea sa empatică și pentru dedicarea sa în sprijinirea elevilor. Ea este mereu disponibilă pentru a oferi consiliere și sprijin, asigurându-se că fiecare elev se simte valorificat și încurajat să își atingă potențialul maxim. Angajamentul său față de educație și dorința de a face o diferență pozitivă în viața elevilor săi o fac o profesoară admirată și respectată.

„Limba română nu este doar un set de reguli gramaticale și literare; este un mijloc de a exprima gânduri și emoții, de a descoperi și a interpreta lumea din jurul nostru. Scopul meu este de a transforma fiecare lecție într-o călătorie fascinantă, care să inspire elevii să exploreze și să aprecieze frumusețea și bogăția limbii și literaturii române.”

Marina S. – Profesor limba română

Absolventă a Facultății de Litere, Universitatea din București, studii de licență și de masterat și având formare pedagogică obținută prin Modulul Psihopedagogic, nivelurile I și II, Marina a acumulat experiență valoroasă predând limba română și franceză la Școala Gimnazială Numărul 81 și la Colegiul Național „Emil Racoviță”, precum și la Colegiul Național „Spiru Haret”. Abilitățile sale lingvistice, disciplina și cooperarea, completate de o atitudine pozitivă și capacitatea de a gestiona eficient timpul, o califică drept un pofesor cu vocație, dedicat și eficient.

„Pasiunea mea pentru materia pe care o predau îmi îndrumă fiecare lecție, străduindu-mă să ofer elevilor nu doar cunoștințe, ci și o înțelegere mai profundă a modului în care limbajul modelează lumea noastră. „

Maria C. – Profesor limba română

Maria-Mirela este absolventă a Facultății de Litere de la Universitatea din București, cu specializare în Limba și Literatura Română și Limba și Literatura Engleză. A parcurs cu succes Modulul Psihopedagogic Nivel I, unde a participat activ la sesiuni de practică, dezvoltându-și astfel abilitățile pedagogice. Această experiență i-a permis să își cultive capacitatea de a respecta termenele și de a atinge obiectivele stabilite, demonstrând o etică de muncă solidă și un angajament profund față de educație. Are un entuziasm contagios pentru predarea limbii române și o atitudine deschisă și comunicativă aducând o perspectivă proaspătă și inovativă în domeniul educațional.

„Sunt dedicată să împărtășesc pasiunea pentru limba română cu elevii mei, inspirându-i să descopere și să valorizeze bogăția limbii noastre.”

Octavian P. – Profesor fizică

Octavian a urmat cursuri de Psihopedagogie, dezvoltând competențe cheie în pedagogie și psihologia educațională, esențiale pentru a crea o conexiune autentică cu elevii și pentru a răspunde adecvat nevoilor lor educaționale. A obținut rezultate remarcabile cu elevii pregătiți, demonstrându-și capacitatea de a explica concepte complexe de fizică într-un mod accesibil și captivant. În prezent, Octavian este afiliat cu Universitatea Națională de Științe și Tehnologie Politehnica București. Această continuare a studiilor reflectă angajamentul său față de educație și dorința de a rămâne la curent cu cele mai recente descoperiri și inovații din domeniul fizicii.

„Fizica nu este doar o colecție de legi și formule; este povestea universului nostru, care ne ajută să înțelegem fenomenele naturale și să dezvoltăm tehnologiile viitorului. Scopul meu este de a transforma fiecare lecție într-o explorare captivantă, care îi inspiră pe elevi să aprecieze această știință fascinantă.”

Alexia T. – Profesor de istorie

Cu adevărat pasionată de istorie, Alexia a obținut rezultate remarcabile cu elevii pregătiți, demonstrându-și capacitatea de a explica evenimentele istorice complexe într-un mod accesibil, logic și captivant.

Alexia a absolvit Universitatea Națională de Apărare “Carol I” cu o diplomă de licență în Științe militare, informații și ordine publică, unde a studiat discipline precum Relații internaționale, Securitate națională și euroatlantică, Științe politice și Istoria serviciilor secrete. Această pregătire continuă reflectă angajamentul său față de educație și dorința de a rămâne la curent cu cele mai recente informații.

„Istoria nu este doar o colecție de date și evenimente; este o explorare a trecutului nostru care ne ajută să înțelegem prezentul și să ne pregătim pentru viitor. ”

George O. profesor informatică

Cu o pasiune puternică pentru programare și o dorință continuă de a învăța lucruri noi, George aspiră să devină un model în domeniul său. Deși nu are experiență profesională formală, George a demonstrat competențe remarcabile prin diverse acțiuni de voluntariat. A participat la proiecte de mentorat în programare C/C++ demonstrând abilități excepționale de comunicare și coordonare. În plus, a moderat servere Discord și a ajutat elevii să își îmbunătățească cunoștințele în matematică și informatică prin programul IziBAC. A obținut certificarea „Introducere în securitatea cibernetică” de la CISCO, subliniind angajamentul său față de dezvoltarea continuă și adaptarea la noile tehnologii.

„Informatica nu este doar despre cod și algoritmi; este despre a înțelege și a modela lumea digitală din jurul nostru. Informatica deschide porțile către inovație și creativitate. ”

Diana P. – profesor matematică

Diana P. a urmat cursuri de Psihopedagogie, dobândind abilități valoroase pentru a comunica eficient cu elevii și pentru a le satisface nevoile educaționale. A obținut rezultate deosebite cu elevii săi. În prezent, urmează și un Program de Master la Universitatea Politehnica București, Științe Aplicate. Această pregătire continuă reflectă angajamentul ei față de educație și dorința de a se menține la curent cu cele mai noi cunoștințe.

„Matematica depășește limitele cifrelor și formularelor; este o aventură în lumea logicii și a raționamentului. Este o disciplină care ne ajută să înțelegem structura și ordinea din spatele fenomenelor naturale și să dezvoltăm abilități esențiale pentru gândirea critică și rezolvarea problemelor. ”

Luiza M. – profesor limba română

Luiza-Gabriela Mocanu este pasionată de educație, având o pregătire solidă în psihopedagogie, limba română și drept. Absolventă a Facultății de Drept și a Facultății de Psihologie și Științele Educației, Luiza deține competențe valoroase în comunicare, organizare și consiliere, fiind mereu pregătită să îndrume și să sprijine elevii. Pe lângă pregătirea sa academică, Luiza a acumulat experiență practică prin diverse stagii și internship-uri în instituții juridice și organizații educaționale.

În prezent, Luiza predă limba română și la Liceul Gheorghe Șincai, unde își folosește competențele pentru a inspira și educa noile generații.

„Limba română nu este doar un set de reguli gramaticale și literare; este o modalitate de a ne exprima gândurile și emoțiile, de a înțelege și a interpreta lumea din jurul nostru. Scopul meu este de a transforma fiecare lecție într-o experiență interactivă și captivantă, care să inspire elevii să exploreze și să aprecieze frumusețea limbii și literaturii române.”

Andreea-Elisabeta A. – profesor geografie

Andreea-Elisabeta este un profesor dedicat și pasionat de geografie, având o pregătire academică solidă și experiență în domeniu. A absolvit Facultatea de Geografie din cadrul Universității din București, specializarea Geografia Turismului. A demonstrat pasiune pentru această materie si a dovedit că implicarea cadrului didactic în procesul de predare poate aaduce rezultate uimitoare pentru elevii pregătiti.

„Geografia nu este doar o știință, ci o călătorie prin care descoperim și înțelegem lumea în care trăim. Fiecare lecție este o oportunitate de a deschide minți și de a inspira generațiile viitoare să exploreze și să protejeze planeta noastră.”

Alina-Cristina Ilie – Customer Care (părinți și elevi)

Alina Cristina Ilie e terminat Facultatea de Sociologie și Asistență Socială, cu o pasiune puternică pentru a ajuta și a sprijini pe cei din jur. Cu o experiență vastă în activități de voluntariat, Alina și-a dezvoltat abilități esențiale în comunicare, consiliere și asistență socială, fiind mereu pregătită să ofere suport elevilor și părinților în momentele dificile.

Alina a acumulat experiență valoroasă prin voluntariatul său la diverse organizații, inclusiv Asociația Carusel și Asociația Alternativa 2003. Aici, a participat la acțiuni umanitare, a derulat activități recreative și educative și a oferit consiliere socială tinerilor. Abilitățile dobândite includ echilibrul comportamental, capacitatea de relaționare, prioritizarea sarcinilor și colaborarea eficientă. Alina este mereu gata să ofere consiliere și să sprijine elevii și părinții, asigurându-se că fiecare se simte auzit și valorificat.

„Îmi place să cred că fiecare interacțiune pe care o am cu elevii și părinții poate face o diferență pozitivă în viața lor. Sunt aici pentru a asculta, a înțelege și a oferi sprijinul necesar pentru a depăși provocările, transformând fiecare moment dificil într-o oportunitate de creștere și dezvoltare.”