CAPITOL I: AUTENTIFICAREA ÎN CADRUL EDU APP
Accesarea platformei EDU APP pentru informarea privind parcursul educațional al elevului și profilul rezultat pe baza aprecierilor profesorilor se face accesând adresa web eduapp.new-edu.ro din orice browser web.
Accesarea platformei EDU APP de către Părinți (reprezentanți legali) presupune completarea următoarelor informații:
- Adresa de E-mail: se introduce adresa Dvs. de e-mail
- Parola: se introduce parola de utilizator primită pe adresa Dvs. de e-mail
- Pentru autentificare se va apăsa butonul TRIMITE
- Opțional, se selectează ”Ține-mă minte” pentru salvarea opțiunilor de autentificare
În cazul în care utilizatorul nu mai știe parola, o poate recupera selectând butonul ”Resetează parola”.
Pentru a vă reseta parola, completați formularul apărut pe ecran și veți primi o nouă parola în cel mai scurt timp.
CAPITOL II: RAPOARTE DE ACTIVITATE
În centrul preocupărilor noastre se află asigurarea transparenței și a unui flux comunicațional deschis între cei implicați în procesul educațional: dascăli, copii și părinți.
Accesarea rapoartelor de activitate: Puteți accesa grupele de pregătire apăsând butonul Rapoarte de Activitate, apoi click pe butonul Deschide.
În această secțiune vor apărea una sau mai multe grupe, în funcție de materiile la care elevul/a este înscris/ă.
După accesarea grupei sunt vizibile ședințele de pregătire efectuate.
Pentru a deschide raportul de activitate al unei anumite ședințe de pregătire se accesează butonul Deschide raport.
Raportul de activitate al ședinței de pregătire poate fi parcurs în fereastra care se deschide sau poate fi descărcat folosind butonul Descarcă PDF.
CAPITOL III: PROFIL ELEV
Accesare profil elev: Profilul elevului poate fi accesat apăsând accesând Profil Elev; în această secțiune se pot vizualiza informații importante privind parcursul educațional:
- Punctajul general al elevului – obținut din media tuturor ședințelor de pregătire;
- Punctajul obținut pe fiecare unitate de învățare reflectă experiența concretă a elevului în contexte de învățare variate, devenind astfel posibil să se realizeze un demers didactic personalizat, care să asigure formarea/dezvoltarea/perfectarea cunoștințelor exact acolo unde se constată nevoia;
- Recompensele acordate de cadrele didactice în timpul ședinței de pregătire pentru:
- Răspunsurile oferite în cadrul ședinței
- Colaborare (sprijin colegi / spirit de echipă)
- Interactivitate în cadrul ședinței
- Ieșit la tablă
CAPITOL IV: ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Accesare secțiune cu răspunsuri la cele mai frecvente întrebări: Din meniu se poate accesa secțiunea Întrebări Frecvente și se pot vizualiza întrebările frecvente și răspunsurile aferente cu un click pe titlul întrebării.
Dacă nu ați găsit răspuns la întrebarea Dvs. ne puteți contacta prin deschiderea unui tichet în secțiunea Suport Online sau utilizând o altă modalitate de contact.
CAPITOL V: SUPORT, MESAJE, INTERFAȚĂ
Deschide tichet nou: Se poate deschide un tichet de suport online apăsând butonul Suport Online.
Formularul se completează oferind o descriere cât mai clară a situației întâlnite iar reprezentanții noștri vor răspunde în cel mai scurt timp propunând o soluție.
Mesaje: În această secțiune se pot accesa mesajele private primite de la reprezentanții New EDU.
Apăsând butonul Mesaje puteți accesa istoricul mesajelor primite.
Interfața aplicației EDU APP se poate personaliza în funcție de preferințe personale.
Pentru accesare meniului Setări interfață se face click pe adresa de e-mail în partea dreaptă sus.
În meniul care apare pot fi selectate diferite opțiuni pentru personalizarea experienței în aplicație.
Notificările pot fi accesate prin click pe iconița cu clopoțel din partea dreaptă sus.